Lade en frisure ødelægge det?

brevkassespørgsmål

Lade en frisure ødelægge det?

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

Hej Cyberhus folkene. Mig og min kæreste har gennem lang tid haft et aktivt liv seksuelt, og det har jeg virkelig nydt. Vi har været sammen i 2 år og 3 måneder, og han tænder mig stadig - det gjorde han i hvert fald ind til for nylig. Han har valgt en skrækkelig frisure, som jeg på ingen måde kan finde ophidsende. Jeg skulle mene at denne såkaldte frisure er kendt som en "Halvmåne". Overvejer virkelig om jeg skulle dumpe ham eller ej.

Svar:

Hej Anonym

Jeg synes ikke dit spørgsmål handler så meget om seksuelt overgreb, så jeg har sendt det videre til brevkassen Sex, lyst & erotik, hvor du kan finde svar indenfor 10 dage.

Mange hilsner
Niels-Christian