Jelp

brevkassespørgsmål

Jelp

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Jelp, jeg bliv voltaket, vad gøre jeg? Jeg r muslim, er de racsist? Jeg i tivl!

Svar:

 Hej Anonym

Hvis nogen har voldtaget dig, synes jeg du skal sørge for at få noget hjælp, og derfor er det også rigtig godt at du er startet med at skrive her i brevkassen.

Det er svært at sige noget om hvorfor den eller dem der har voldtaget dig har gjort det. Men lige meget hvad grunden er, så er det både forkert og ulovligt, og jeg synes du skal have noget hjælp.

Du kan få hjælp ved at ringe til politiet på telefon 112 og fortælle hvad det er der er sket.

Håber du ringer og får noget hjælp.
Mange hilsner
Niels-Christian