hjælp.

brevkassespørgsmål

hjælp.

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

jeg har været sammen med en dreng, og kondomet det sprang hvad skal jeg gøre, jeg er usikker på om jeg er gravid, eller om jeg ikke er, jeg vil tage til lægen i morgen, inden for 24timer det er sket. men hvad hvis jeg er, jeg kan ikke snakke med min mor, om det og ved ikke lige hvad jeg skal gøre? hjælp..

Svar:

Hej Pige 15

Jeg kan ikke læse ud fra dit spørgsmål om du har været udsat for et overgreb, men kun at du har været sammen med en dreng og at du er bange for at du er blevet gravid. Derfor sender jeg dit indlæg over i brevkassen Sundhed og Sygdom, hvor du snart kan finde svar.

Hvis du har været udsat for et overgreb eller en voldtægt må du meget gerne skrive igen...så skal jeg sørge for at sende dit spørgsmål videre til Center for voldtægtsofre i Århus.

Venlig Hilsen

Niels-Christian