Hjælp

brevkassespørgsmål

Hjælp

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 13 år 1 måned siden

Jeg blev voltaged hvad gøre jeg

Svar:

 Hej Anonym

Spørgsmål i denne brevkasse bliver normalt sendt videre til rådgiverne på Center for voldtægtsofre, men da du ikke har skrevet så mange informationer i dit spørgsmål, er jeg sikker på at de vil henvise dig til at kontakte politiet eller CfV. Når vi sender spørgsmål vider ekan der gå op til 10 dage inden der kommer svar. For at du kan få et hurtigt svar har jeg derfor valgt selv lige at svare dig.

Hvis du er blevet udsat for voldtægt kan du kontakte politiet for at melde den/dem der har udsat dig for voldtægten.

Hvis du i første omgang har brug for at snakke om det der er sket, eller hvis du har brug for hjælp til at anmelde voldtægten til politiet, kan du kontakte din nærmeste Center For Voldtægtsofre og bede dem om hjælp. Du kan se hvor det nærmeste center ligger her.

DeBedsteHilsner

Niels-Christian