hjælp

brevkassespørgsmål

hjælp

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Oprettet 10 år 1 måned siden

Hej jeg kan ikke finde ud af om jeg har voldtaget eller ej. Jeg går på en efterskole og der er en dreng som hedder kim der bliver mobbet.

der var for nogle dage siden nogle andre drenge der tog fat i kim og hev ham ind på mit værelse hvor jeg lå og sov. de sagde at jeg skulle voldtage ham.

jeg nægtede, men så begyndte de at slå. jeg hev mine bukser ned og tog min pik ud. grunden til drengene tvang mig var fordi jeg er kendt for at have en stor pik.

de hev bukserne af kim og jeg kneppede ham... da jeg penetrerede skreg han og begyndte at græde... jeg stoppede men en af mobberne sparkede mig på hoften så jeg fortsatte.

Det føltes pludselig som om kim nød det og jeg fortsatte... da jeg blev færdig lå kim bare og græd på sengen. mobberne grinte og jeg blev så rasende at jeg låste mig inde på et toilet.

de har ikke talt til mig siden episoden og jeg ved ikke hvordan jeg skal komme over det...

Svar:

Hej

Det lyder som en meget voldsom oplevelse – både for dig, og drengen Kim, der var udsat for overgrebet.

Selv om det kan være virkelig svært synes jeg, du skal fortælle en lærer på skolen, som du er tryg ved, hvad der er sket. Jeg tænker både Kim og du selv kan have brug for at få snakket om, hvad der er sket og hvordan oplevelsen fylder for jer nu og muligvis få professionel hjælp til at klare det. Det lyder også som om, der virkelig er brug for at få snakket med de drenge, der har presset dig til at lave overgrebet, og derfor er det vigtigt skolen får besked.

Jeg ved ikke hvor i landet, du bor, men du kan kontakte Janus Centret i København anonymt og få mere rådgivning om, hvad du konkret kan gøre:

Du må selvfølgelig altid ringe eller maile til mig, hvis du har brug for det

Mange hilsner

Rikke

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål