fætter
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej, da jeg var ca.7-8 år fandt jeg ud af at min 2 år ældre fætter var forelsket i mig, jeg prøvede at lade værre med at tænke på dét, men så dén ene dag sad vi inde på mit værelse og (jeg kan ikke huske hvordan dét startede) han begynder at tage lidt på mig. Og jeg prøvede at skubbe ham væk, han kyssede mig på kinden selvom jeg prøvede at skubbe ham væk. Han begyndte at kysse mig på munden og hans tunge begyndte at røre mine læber. Jeg prøvede hele tiden at få ham væk men jeg overgav mig. Han gjorde ikke andet, men det var alligevel ret voldsomt for mig da jeg INGEN følelser havde for ham. Jeg har sagt det til min mor og hun har hjulpet mig lidt. Dét er lang tid siden, men nu popper dét frem for mit indre igen. Jeg havde bare brug for at sige dét til nogen som ikke griner. Tak.

Svar:
Hej
Jeg synes, det er rigtig godt, du har skrevet om din oplevelse med din fætter. Det lyder som en ubehagelig oplevelse for dig, hvilket er helt forståeligt, da det jo var mod din vilje og på den måde et overgreb. Hvis oplevelsen bliver ved med at fylde for dig og du føler det forstyrrer dine tanker og din hverdag, synes jeg du skal overveje, om du har brug for hjælp. Du kan til hver en tid ringe(7846 3543) eller skrive(rikkebak@rm.dk) til mig, så vi kan tage en snak om det, og jeg kan hjælpe dig med at undersøge hvilke muligheder du har.
Mange hilsner
Rikke