Er i tvivl, og ødelagt indeni.
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Igår oplevede jeg det værste jeg nogensinde kunne tænke mig indenfor den såkaldte 'kærlighed' som han kaldte det. Men jeg starter ud hvor det begyndte.
Jeg valgte en søndag aften at gå på omegle(Et chatsted hvor man kan møde nye mennesker) Jeg mødte den her fyr der inde, og han var rigtig sød og flot. Han var til gengæld seksten år, men det gik vi ikke så meget om.
Han fortalte mig jeg var smuk, dejlig og andet, og vi valgte så derefter at mødes. Vi skypede dagene op til, og vi var begge spændte. Dagen kom(Igår)
Det startede ud med jeg hentede ham på stationen. Vi krammede, og han fik det kys på kinden. Efter det ventede vi på bussen, og han begyndte at tage mig på røven, og snave lidt groft med mig. Vi kom ind i bussen, og derefter snakkede vi om han skulle sove her. Han sagde sådan meget underligt, at det vidste han godt nok ikke.. Og regnede med det skulle vi ikke. Da vi kom hjem trak han mig ned til sig, og vi begyndte at kysse, og det blevt hurtigt at vi snavede igen ret groft. Til sidst sagde jeg at jeg ikke ville mere end det, og han gjorder alt for jeg kunne stole på ham. Jeg fortalte ham mit barske liv, så han kunne forstå jeg ikke havde lyst. Han begyndte at sige han var anderledes, og at han ikke kun ville have min krop. Efter jeg havde grædt lidt, stolede jeg på ham, og vi begyndte at snave igen. Han tog på mig rigtig mange gange, og begyndte at fører sin hånd ned mod mit underliv, og derefter begyndte han udenpå mine short at rører rigtig meget forneden. Jeg syntes det var dybt ubehageligt, og derefter begyndte han at lade som om vi have sex for det ville tænde mig.Men jeg brød mig ikke om det, og turde ikke sige det til ham, fordi han lå øverst, og var virkelig bange for en voldtægt hvis det virkelig var. Det endte med vi snakkede igen, og efter det gjorder han det engang til, men bare hvor han ville til at give mig fingeren, og jeg bare ham om at lade være, og han stoppede ikke helt, men gjorder det samme igen med at tage hånden ned til mit underliv udenpå shortsene. Jeg bad ham og at lade være, men denne gang forsatte han i stedet. Han spurgte mig om jeg ikke ville give ham et blowjob, eller bare røre ved den, og igen sagde jeg nej. Vi lagde os anderledes, og jeg fortalte ham om alt det jeg havde været udsat for omkring drenge, og det var virkelig hårdt for mig det her. Han hviskede stille 'Vil du ikke være min kæreste' 'Jo.. Det tror jeg da' Og så prøvede han igen. og da jeg sagde nej igen, blev han i stedet små sur, og sagde at det var latterligt at han ikke måtte røre sin kæreste. Han valgte at ligge sig til at sove, og jeg vækkede ham på et tidspunkt, og han virkede underlig, og ville bare gerne hjem. Så jeg fandt en bustid til ham og vi smuttede til stoppestedet. Inden det var han allerede underlig, så jeg spurgte ham hvad der var galt, men han sagde allerede der han lige skulle tænke over det hele, og der vidste jeg der var noget galt. Vi snakkede, imens vi ventede på bussen, og jeg spurgte ham flere gange om han elskede mig, og hver gang sagde han det og var usikker. Dengang han var kørt afsted følte jeg at jeg var snydt, og så ked af det. Derefter fandt jeg ud af han havde droppede mig ved at slette mig på fb. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, og føler det virkelig slemt igennem det hele.
Jeg overvejer om jeg kan melde ham? Og hvor kan jeg så gøre det henne? Eller skal jeg lade det gå væk fra mine tanker. For jeg er jo under den seksuelle lavalder, og jeg vil så gerne hævne mig mod ham, for han har gjort det før. Hvad synes i?

Svar:
Kære pige på 13 år
Hvor lyder det som en helt igennem ubehagelig situation – og jeg kan godt forstå, at det føles slemt inden i dig. Selvfølgelig skulle han have lyttet efter i forhold til både det du sagde om, hvad du havde lyst til og ikke lyst til og han skulle have taget det, du fortalte ham om dit liv alvorlig på en sådan måde, at han ikke blot blev endnu en, som overskred dine grænser.
Hvis du vælger, at du vil anmelde ham, har du forskellige muligheder. Du kan ringe til politiet og du kan tage kontakt til Center for Voldtægtsofre og fortælle dem om det, der er sket. Jeg ved jo ikke, hvor du bor i landet, så jeg sender dig et link til Center for Voldtægtsofre her i Aarhus og så kan du selv klikke dig ind på det Center, der ligger tættest på, hvor du bor http://www.voldtaegt.dk/Site.aspx?id=160 . Hvis du bor i nærheden af Aarhus er det Østjyllands politi du skal have fat i og deres telefon 87 31 14 48  - hvis du ikke bor i Aarhus området kan du alligevel ringe til dem og spørge dem om, hvor det er, du skal anmelde i forhold til, hvor du bor. Det der kan være rigtig vigtig er faktisk at tage kontakt så hurtigt som muligt. Dette fordi det er indenfor de tre første døgn efter der er sket et overgreb, at man kan have en mulighed for at finde DNA. Nu er det ikke sikkert de kan finde noget, fordi du måske har været i bad og andet men det er en god ide og ringe til Center for Voldtægtsofre og spørge dem om de synes, du skal komme til en undersøgelse. Det er ligeledes vigtigt, at du gemmer al den kontakt I har haft på nettet og eventuelt på mobil telefonen så politiet kan se det I har skrevet sammen. Det er især vigtigt hvis der er noget hvor det fremgår, at han godt vidste, at du er under 15 år.
Det er rigtigt vigtigt, at du involverer en voksen som du har tillid til og som er tæt på dig – og at du gør det så hurtigt som muligt så den person kan hjælpe dig med at finde ud af, hvad der skal gøres og kan sikre sig, at du får den støtte og hjælp du har brug for. Hvis du har flere dårlige erfaringer med fyre og har haft en svær opvækst tænker jeg, at det ville være rigtig godt, at du havde nogle som kunne hjælpe dig i forhold til det og som du kunne tale med om, hvordan det har påvirket dig.
Jeg synes det var vigtigt, at du fik besked så hurtigt som muligt, så jeg har bare skrevet det vigtigste til dig nu – men skriv endelig tilbage hvis der er noget du er i tvivl om eller har brug for at snakke lidt mere om det der er sket.
Kærlig hilsen
Anja