Er han pædofil

brevkassespørgsmål

Er han pædofil

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej!

Jeg er en pige på 14 og som skriver sammen med en 29 årig som har kontaktet mig. Vi er nu venner sammen på skype og han har været meget venlig mod mig. Han har spurgt om det var okay at han spurgte mig om noget lidt frækt skrev han. Jeg skrev bare at det var okay, han begyndte så at spørge om jeg var jomfu. Efter jeg havde svaret på det spurgte han om jeg gik med g-streng osv. Han sagde at jeg også godt kunne spørge ham om hvad som helst, og jeg spurgte så hvor han arbejder henne, og hvor høj han er. Hvilken by han bor i hans navn osv. Han spurgte om jeg ikke godt gad sende et billed af mig selv. Det skulle bare være et helt almindeligt billed. Men sener hen i vores samtale skriver han søde, og skriver hjerter. Han har og sendt et billed af ham selv så ved godt hvordan han ser ud. Han sendte også to billeder af hans pik. Det er ikke lige fordi jeg gider at se dem, så jeg loggede bare af skype. Vi havde også skypet lidt, men synes det var ret akavet så jeg kunne ikke. Selom han var stille og rolig omkring det. Så vi forsatte bare med at skrive sammen. Men jeg er kun 14 og han er 29, og han ved jo godt at jeg er 14. Er han pædofil eller er det bare sån hvad skal man sige normalt. Hilsen mig!

Svar:

Hej med dig..

Jeg synes det er meget meget stærkt af dig, at fordi du reagerer og får spurgt en voksen, når du kan mærke at der måske er noget galt, og vi vil rigtig gerne prøve at hjælpe dig.

Den her brevkasse handler kun om voldtægt og seksuelle overgreb udenfor nettet og derfor har jeg sendt det over til brevkassen "Når det gør ondt inderst inde", og fordi jeg synes du skal have et hurtigt svar, så har jeg selv skrevet et til dig med det samme.. så bare følg linket her :)

Kan du have det godt og håber du kan bruge svaret.

Venlig hilsen

Erroll

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål