er det et overgreb?

brevkassespørgsmål

er det et overgreb?

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 7 år 8 måneder siden

Hej, er det her et overgreb eller hvad er det? og er det slemt?

En aften efter min mor fik en blodprop kom min pap far fuld ind på mit værelse, imens min mor sov.
Han begyndte først at slå mig 3 gange i maven, med hans hænder/knytnæve, han lagde alle hans kræfter i.
Efter det begyndte han at tage noget af tøjet af mig. Hvor han først starter med at tage mig på brysterne, efter det gik han videre til numsen, også begyndte han at tage hans hænder/fingre op mellem benene på mig, og begyndte at kører dem frem og tilbage, gjorde han i et stykke tid! Efter han så var færdig med det, gik han ud.

Svar:

Hej med dig

Jeg kan se at du også tidligere har spurgt om det samme i brevkassen. Måske har du ikke kunnet finde dit svar og derfor er det rigtig godt du spørger igen.

Dit svar ligger her

Bedste hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål