En anden beboer løj...

brevkassespørgsmål

En anden beboer løj...

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

hej. undskylde at jeg ikke svaver så godt men jeg er ordblinde men håber at du eller i kan læsse det aliveller. Jeg er anbagt på en døgn-et-eler-anet, da mine forældre ikke kunne passe ordenligt på mig og mine søsgende. Jeg har 2 storbrore og 2 storsøstre som dog ikke er anbragt mer, men bor i ejne lejligheder/hus. Der hvor jeg er anbragt bor der også en andden pige. Hun hedder S og jeg har før bruget meget tid sammen med hende. Dette er dog stoppet, da hun har løjet om voldtægt. Det blev meldt til politiet hvor der blev fundet ud af det hele va en løjn. Dette synes jeg var ekstremt taverligt at lyve med. En ting er de så hvide løjne, men jeg blev virkelig skuffet over at hun løj om voldtægt. Jeg blev i mange år selv seksuelt misbrugt og det blev en af mine storesøstre også. Det vedste hen godt så det skuffet mig meget at hun løj om det. Det suffede regteg regteg regteg mejet mig at hen ikke kunne forstå at det ikke bar er noget man lyver om. Voldtægt er ikke sjovt. Det er ikke noget man bare lyvner om. Jeg har lyst til at skrige ad hen. jeg er så gald på hen. hun er dum syns jeg!!!!!!!!

Svar:

Hej Anonym

Kan godt forstå du er vred og skuffet over at nogen vil lyve om noget så alvorligt. Specielt når du selv har oplevet det.

Brevkassen her er mest tænkt som en mulighed for at få råd og svar i forhold til en voldtægt eller et overgreb man selv har oplevet og derfor har jeg valgt at sende dit brev videre til brevkassen Når det gør ondt inderst inde, hvor du kan finde svar indenfor 10 dage.

Venlig hilsen
Niels-Christian