Chikane

brevkassespørgsmål

Chikane

brevkassespørgsmål af
Anonym
23 år

En person har udgivet sig selv for at være mig i en sexchat og givet mit nr til alle mulige, flere har kontaktet mig og chikaneret mig i løbet af natten.

En mand har også sendt billede af sin kønsdel til mig. føler mig meget krænket, har skrevet til siden de har ip adressen men må kun oplyse til politiet.

hvad er mine rettigheder og muligheder?

Svar:

Hej med dig..

Det er en rigtig ubehagelig oplevelse du har haft og det er rigtig godt du skriver herind. Du har skrevet til brevkassen "Voldtægt og seksuelle overgreb" og jeg kan godt forstå hvorfor, men brevkassen her handler om når man er blevet fysisk udsat for ex. en voldtægt. Derfor har jeg valgt at sende dit spørgsmål over til Jonas i brevkassen "Dig på nettet", fordi jeg tror han kan give dig nogle råd og tanker på hvad du kan gøre nu. Du kan finde hans svar inden for maks 10 dage.

Udover det, så synes jeg du skal kigge forbi vores chat her i Cyberhus, hvor du kan chatte med en voksen om den oplevelse du har haft. Måske kunne det være rart for dig.

Venlig hilsen

Erroll - Cyberhus

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål