bare en løgn.

brevkassespørgsmål

bare en løgn.

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

kære brevkasse. Jeg har en veninde, der efter min mening, har handlet på en meget mærkelig og i mit hovede lidt syg måde- hun har nemlig løjet om en voldtægt. Sagt til både forældre, politi, venner, lærer osv. at hun er blevet voldtaget. Men man har nu fundet ud af, at det hele var en stor løgn. Hun havde sagt at det var af en ukendt person. Kan hun blive straffet for denne handling? og mit største spørgsmål, HVORFOR har hun gjort det her? det kan i self. ikke præcis vide.. men har i mødt lignende handlinger før? hun har i øvrigt en sød og velfungerende familie, er socialt med, og virker udaf til som en meget almindelig pige, og så kommer dette? (hun er ikke en af min mega tætte veninder, nærmere en bekendt i venne-gruppen, og jeg føler der for ikke jeg kan tillade mig, at spørge så meget til det) Knus

Svar:

Hej Anonym

Jeg har tilladt mig at sende dit spørgsmål videre til brevkassen Dine rettigheder fordi du spørger til om hun kan blive straffet for det hun har gjort.

Du kan finde svar her indenfor 10 dage.

Mvh. Niels-Christian