Ad far!! igen

brevkassespørgsmål

Ad far!! igen

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej undskyld hvis jeg kommer til at lyde sur, men jeg er virklig ikke tilfreds med jeres svar han har jo ikke gjort noget jeg er bare utryk alligevel. Og jeg skriver at jeg har brug for at snakke med jer og få et lang og godt svar og så sender i mig bare alle muige steder hen.??? han har jo ikke voldtaget mig, bare rørt lidt ved et uheld. Det er da det denne her brevkasse er til hvorfor gider i så ikke at svare mig??

Svar:

Hej Anonym

Jeg forstår på din mail, at du føler, at du ikke har fået et svar, du rigtigt kan bruge til noget. Det er rigtig ærgerligt. I din seneste mail skriver du, at du har brug for at snakke med os, og efterlyser et langt og godt svar. Jeg tror bestemt også, at det ville være rigtig godt at få en god lang snak om dine oplevelser og bekymringer. For at vi kan have sådan en snak, er det nødvendigt, at vi kan tale mere direkte sammen. Derfor vil jeg foreslå dig at kontakte f.eks. AlbaHus’ rådgivning eller rådgivningen her i Cyberhus. Begge steder kan du bruge chatten, hvor du også kan skrive anonymt ligesom i denne brevkasse. Jeg forstår, at du ikke er interesseret i at blive henvist til andre steder, men jeg er overbevist om, at der er en bedre chance for, at du kan få den rådgivning, du efterspørger ved at skrive direkte på chatten. Vi håber at høre fra dig, så vi kan få en god snak om dine oplevelser, bekymringer og spørgsmål.

De bedste hilsener

Kasper