30 år efter ?

brevkassespørgsmål

30 år efter ?

brevkassespørgsmål af
Anonym

For 30 år siden blev jeg voldtaget af en kollega. En god ven fik mig til at ringe til politiet dagen efter, de sagde at når jeg havde lukket ham ind selv og kendte ham, var det ikke voldtægt. Han var beruset og vred over jeg ikke villle være kæreste med ham. Jeg var sygemeldt flere dage fra arbejde fordi jeg havde store mærker på halsen. Jeg ved han er død for flere år siden, men jeg bliver mindet om det her jævnligt fordi jeg ser en pårørende til ham i diverse medier. Jeg er gift med en dejlig mand, vi har dejlig sex, og alligevel har jeg mareridt stadig ind imellem. Er det normalt at have det sådan så lang tid efter ? Og hvordan kan jeg komme videre? Hilsen L.

Svar:

Hej Anonym

Cyberhus og brevkassen her er tænkt til unge mellem 9-23 år, og derfor har jeg valgt ikke at sende dit spørgsmål videre til rådgiverne fra Center for voldtægtsofre.  Det er udelukkende en beslutning der truffet på baggrund af din alder og ikke dit spørgsmål.

Du stiller et yderst relevant spørgsmål som du naturligvis bør have svar på. Du kan skrive direkte til rådgiverne fra Center for voldtægtsofre via deres hjemmeside voldtaegt.dk.

Du kan skrive direkte i deres brevkasse ved at trykke her.

Mvh.

Niels-Christian