Optaget

brevkassespørgsmål

Optaget

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 14 år 1 måned siden

det er i hvert fald bare rigtig rigtig træls. Jeg har prøvet det igen flere gange i dag at mens jeg skriver navn så står der bare der er blevet optaget når jeg trykker enter :( jeg kommer jo aldrig til at tale med jer på den her måde

Svar:

Hej igen

Ja, det er rigtig træls, men jeg håber du vil blive ved med at prøve for vi vil gerne lytte. Måske kunne du prøve bare at logge på uden at skrive navn næste gang du logger på, så du er hurtigere igennem.

DeBedsteHilsner

Niels-Christian