Ondt i pikhovdet
brevkassespørgsmål af
Bjørn
16 år
Hey
Jeg går på efterskole, og jeg har det hyl. Jeg har haft noget med en pige i nu snart 1 måned, og det går super godt. Problemet er at jeg er fkn liderlig, og pigen jeg er sammen med er jumfru, og derfor tager tingene stille og roligt. Jeg er helt med på ideén, men mine klunker er ved at flække på midten. Jeg er super vild med hende, og kan rigtig godt lide at være sammen med hende, men jeg får snart nok. Det meste vi laver består af dryhumping mm. og det er okay, men her idag dryhumpede jeg livet ud af hende, men hun havde nogle satans onde jeans på, så det var ikke spor behaligt. Det var som om at bolle en pocketpussy, der er lavet af sandparpir, og svøbt i klorhexidin. Det ledte til at jeg fik et sår på pikhovdet, og det gør herre nas. Derfor kan jeg ikke længere mastubere, og lave andre sexuele akter, så det er noget lort.
Hvad skal jeg gøre med pigen, og hvad skal jeg gøre ved mit pikhovde?

Svar:
Hej Bjørn
Det lyder som om du har det absolut hyl, og det er bare fedt.
Jeg kan godt se, det er en lidt trist oplevelse du har haft med pikhovedet. Til det er der ikke meget andet at sige, end; hold pause. Lad dit pikhoved få lidt fred, så det kan hele. Pikhovedet er ret sårbart, men det er heldigvis hurtigt til at hele igen, så den bedste medicin er bare at holde dig fra onani, dryhumping og alt andet der kan slide på "sjoveren".
I forhold til pigen, tænker jeg du skal gøre op med dig selv, om du vil fortsætte som I gør. Jeg synes det lyder super cool, at du er med på at vente, og tage det i et stille og roligt tempo. Jeg tænker ikke du kan gøre noget, for at det skal gå hurtigere. For de fleste mennesker kræver sex, at man føler sig tryg, og helt klar. Og hvis den her pige, ikke er der endnu, er det bare sådan det er. Hvis det er den her pige du ønsker noget med, er der ikke så meget andet at gøre, end at give hende den tid hun har brug for. Hvis dryhumping er lidt en dræber for pikhovedet, kan I måske overveje at prøve andre ting, der er mere skånsomme?
Hvis det mere handler om sex for dig, og du er ligeglad med hvem du har sex med, kan du selvfølgelig overveje, om det er den rigtige pige for dig? Men det lyder som om det ikke kun handler om sex, og så må du have lidt tålmodighed. Jeg kan garantere dig at dine klunker ikke flækker ;)
Mange hilsner
Lasse