ondt

brevkassespørgsmål

ondt

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Oprettet 3 år 1 måned siden

hej jeg er 12 år og nogle gange har jeg ligt ondt i min tissekone hvad skal jeg gøre

Svar:

Kære Anonym

Det er rigtig godt at du spørger om hvorfor du har ondt. Derkan være mange forskellige grunde til at man har ondt i tissekonen, og de fleste er helt ufarlige.
Alligevel er det vigtigt at få undersøgt hvorfor man har ondt.

Man kan f.eks have ondt hvis man har blærebetændelse eller svamp, og begge dele kan man let behandle, så det går væk. Det er helt almindeligt at opleve den slags, og så er det vigtigt at snakke med sin læge.

Jeg synes du skal fortælle dine forældre at du nogle gange har ondt, og at du gerne vil finde ud af hvorfor. Sammen kan I få ringet til din læge, så du kan finde ud af hvorfor du får ondt ind imellem, og så få det løst.

Mange hilsner Julie

Julies billede
Julie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål