onani ved at gnuppe hen af lanet
brevkassespørgsmål af
villads
15 år
når jeg "gnupper" hen af lanet så sker der ingen ting har i nogle tips til hvordan der kan ske noget

Svar:
Hej Villads,
Der er mange forskellige måder man kan onanere på. Og sker der ikke noget, når man bruger den ene måde, er det bare om at prøve en anden.
Onani handler bl.a. om at lære sig selv og sin krop godt at kende, og der er ikke nogen rigtige eller forkerte måder at gøre det på. Det handler kun om, hvad der føles rart og dejligt for dig. Du kan gøre lige det du har lyst til, så længe du ikke gør skade på dig selv eller andre. Så det er sådan set kun din egen fantasi og nysgerrighed, der sætter grænser.
De fleste starter med at bruge deres hænder, og mærke sig frem, hvad der føles rart. Nogle er til et fast greb, andre et løst. Nogle er til hurtige bevægelser, andre langsomme. Og så videre. Så det er bare om at komme i gang og om at prøve dig frem.
God fornøjelse!
Mange hilsner,
Siv