Onani og sex
brevkassespørgsmål af
Anonym
10 år
Jeg er 10 år og er meget modeN af min alder
jeg er begyndt at onanere og tænker meget på sex ........ er det normalt???

Svar:
Kære pige
Det kan være meget forskelligt fra pige til pige, hvornår man begynder at tænke på sex, og hvornår man begynder at udforske sin krop ved at onanere. Det kan bl.a. hænge sammen med, at kroppen udvikler sig tidligt og kommer tidligere i puberteten. En undersøgelse viser, at 37 % af unge var under 12 år, da de onanerede første gang. Så du er bestemt ikke den eneste, som onanerer i din alder.
Du kan eventuelt læse lidt mere om onani her.
Jeg håber, at du kan bruge mit svar.
Venlig hilsen
Lucia