Onani

brevkassespørgsmål

Onani

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hejsa, Heg er en dreng på 13 næsten 14 år. Jeg ville egentlig bare spørge om det er normalt at onanere hver dag?

Svar:

Hej og tak for dit spørgsmål her i brevkassen.

Det er helt normalt og naturligt at onanere dagligt. Det er meget forskelligt fra person til person, hvor tit man gør det, så på den måde er der egentlig ikke noget rigtigt og forkert. Onani er en god måde at lære sin egen krop at kende på og udforske sin seksualitet, så du behøver ikke være nervøs for, om du gør det for meget. Så længe det ikke går udover dine venskaber, din skolegang osv, så er der ikke nogle problemer ved at ofte at onanere.

Jeg håber, at du kan bruge mit svar.

De bedste hilsner

Cecilie

Cecilies billede
Cecilie har svaret på dette spørgsmål