Onani

brevkassespørgsmål

Onani

brevkassespørgsmål af
Nicoline
23 år
Oprettet 1 år 1 måned siden

Hej alle ! Jeg står i en situration, som jeg yders gerne vil have hjælp til at opklare… sagen er den, at jeg og min kæreste har vært sammen i 4 år… og jeg har SELF Intet imod porno… but.. jeg har lagt mærke til min sammenlever, har været yderst intresseret i store piger, gerne mørke… det skal lige siges jeg er 163, og en xs.. og har konfronteret ham med det tidligere i vores forhold, at det gør mig ked af det, fordi kropsidealerne er så langt fra hinanden.. han fortalte mig så, at det han så var kun noget han så og det var mig han tænkte på blah blah you name it… så for ca 4 måneder siden tog jeg ham i at være utro med en mørk plus-size pige.. men nu er han fandme begyndt at se det lort igen ? Jeg føler, han er bange for at fortælle hvad han i virkeligheden er til … og lader mig være på sidenlinjen fordi det ser godt udadtil med en tynd pige idk ?? Fordi hans familie er nogle halv racister… what to do??

Svar:

Kære Nicoline

Når jeg læser dit brev lyder det som om, du står i en rigtig svær og udfordrende situation, og det er forståeligt, at du er ked af og forvirret over, hvad du skal gøre nu. Først og fremmest er det vigtigt, at du tager dig tid til at tænke over, hvad der er bedst for dig og din fremtid. Kan du se sig dig selv sammen med denne partner trods de præferencer han har?

Det er ikke på nogen måde acceptabelt, at din partner har været utro, og det er også forståeligt, at du føler dig såret og mistroisk over hans fortsatte interesse i store piger, især når det er så langt fra din egen kropstype. Det er vigtigt, at I taler om dine bekymringer og følelser, og at han er åben og ærlig om sine egne ønsker og præferencer. Her er det vigtigt at være åben, ærlig og direkte i dialogen, men du kan naturligvis ikke kontrollere hvorvidt han fortæller sandheden eller ej, så er det op til dig selv om du vil tage hans ord for det og stole på det han siger.

Hvis du føler, at hans interesse i store piger er et problem for dig, er det vigtigt at du sætter dine grænser og taler med ham om, hvad du føler, og hvad du har brug for i forholdet. Det kan også være en god ide at søge hjælp og støtte fra familiemedlemmer eller venner/veninder for at arbejde gennem de komplekse følelser og bekymringer, du har omkring dette dilemma.

Det er også vigtigt at du husker på, at din partners handlinger og præferencer ikke afspejler dig eller din værdi som person. Du har ret til at føle dig elsket og respekteret i et forhold, og at du fortjener at være sammen med nogen, der er oprigtigt interesseret i dig og dine behov, og ikke bare siger et, men gør noget andet.

Endelig, hvis du føler, at din partner bevidst lader dig være på sidelinjen kan det være et godt tidspunkt at overveje, om dette forhold er sundt og godt for dig og om du ønsker at fortsætte med det. Det er ikke sjovt og okay hvis du bare er hans ”facade-kæreste”, fordi han måske er bange for hvad hans familie og omgivelser vil tænke om ham hvis han datede en stor mørk pige. Du fortjener ikke at lide fordi han måske er en kujon, der ikke vil stå ved han egentlig hellere vil være sammen med en anden, men i sidste ende er det op til dig hvad du vil, vil du stoppe relationen eller vil i forsøge at genopbygge tilliden?

Venlig hilsen Kylie

cyberhuskyles billede
Kylie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål