Onani

brevkassespørgsmål

Onani

brevkassespørgsmål af
Emil
15 år
Oprettet 1 år 5 måneder siden

Hej jeg hedder Emil jeg er en dreng på 15 år der har onaneret i lang tid. Jeg har prøvet meget forskelligt under onani. Jeg har tit onanert med 1 eller 2 fingerer oppe i røven og det faktisk meget rart. Men hvad for nogle andre ting kan man stikke op i røven uden at der kan se noget farligt? Og hvordan kan man rense ens røv så der ikke kommer afføirng (lort) på den ting når man har haft den oppe? Jeg har onanert lang tid bare normalt med pikken og det er dejligt men også lidt kedligt. Elsker at onaner nye stedee fx, på mit arbejde, på skolen og ude i en skov har jeg prøvet. Har også prøvet hvor jeg har sovet med en veninde så lå jeg og onanedede imens jeg kiggede på hendes røv da hun sov, er det normalt?

Svar:

Hej Emil

Du stiller flere spørgsmål her i brevkassen, så jeg vil prøve at besvare dem et ad gangen nedenfor.

Hvilke andre ting kan man bruge til at onanere i røven?
Det vigtigste, når man onanerer i numsen, er nok, at den genstand, man onanerer med, er ren, og at den har en form og størrelse, som er passende, så den ikke hverken kommer for langt op i endetarmen eller risikerer, at den sætter sig fast. Dvs. at uanset hvad du stikker op i røven, skal det være rengjort eller have et kondom på, så du undgår at få dårlige bakterier op i røven. Hvis du googler lidt, er jeg sikker på, at du kan finde frem til genstande, som ville være gode til formålet. Nogle eksempler er: gulerod, agurk, makeupbørste, skaftet på hårbørste, dildo osv. Vær også opmærksom på ikke at vælge genstande, som kan risikere at knække, hvis ikke du bruger et kondom.

Et andet godt tip er at bruge rigeligt med glidecreme, hvis du bruger genstande til onani.

Hvordan kan man rense sin røv?
Det er som regel rigeligt, hvis du blot vasker dig grundigt med sæbe omkring og "lidt oppe" i hullet, hvis du vil undgå at få bakterier fra røven på dig eller genstanden. Det er heller ikke nødvendigt fx at skylle sig oppe i røven, selvom nogle tror det. Det kan tværtimod gøre mere skade end gavn, fordi man fjerner de naturlige bakterier, som sidder i endetarmen/røven. Så du behøver ikke være så bekymret for, om der kommer lort på genstandene.

Er det normalt at onanere, mens jeg kigger på min sovende venindes røv?
Som udgangspunkt er det normalt at blive seksuelt opstemt, hvis man kigger på kønsdele fra det køn, man tænder på. Men det er ikke okay at onanere, når der er andre til stede, som ikke har samtykket til at være en del af onanien. Og det har din veninde ikke, hvis hun sover imens. Det samme gælder også, når man onanerer offentlige steder. Så hvis du vil blive ved med at gøre de her ting, skal du enten få samtykke fra dem, som er til stede eller gøre det steder, hvor du ved, at du ikke risikerer, at der kommer andre og ser dig. Det er ikke i orden at udsætte andre for noget, som de ikke nødvendigvis har bedt om at være en del af, blot fordi det er det, du tænder på.

Man kan i øvrigt også gøre onani spændende på andre måder end at gøre det forskellige, nye steder. Du kan fx prøve at læse mere om det på M!s hjemmeside her

De bedste hilsner
Marie

Nikitass billede
Marie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål