Onani

brevkassespørgsmål

Onani

brevkassespørgsmål af
Mads
14 år
Oprettet 6 år 3 uger siden

Jeg prøvede at onanere med shampoo og kom til at putte lidt for meget på. Min penis er blevet lidt rynket og føles stram og der er også kommet en slags død hud på den, og så synes jeg også den gør lidt ondt når jeg prøver at onanere. Hvad kan jeg gøre?

Svar:

Hej med dig,

Det lyder ikke rart. Både penishoved og forhud er ret tyndhudede og sarte. Og de er følsomme overfor pH-ændringer, altså syre/base.

Sæber og shampoo får især hovedet til at tørre ud. De kan ikke anbefales til onani.

Giv penis lidt ro, smør den med lidt uparfumeret fugtighedscreme eller Decubal, så bliver den fin igen.

Jeg vil anbefale, du bruger uparfumeret, vandbaseret glidecreme til onani. Det kan købes på apoteket.

Jeg håber, du kan bruge mit svar. God bedring.

Mvh Kasper, læge

KasperAs billede
Kasper har svaret på dette spørgsmål