Onani
brevkassespørgsmål af
Pigen
13 år
jeg har onaneret et par gange og jeg kan ikke rigtig stoppe med det og jeg prøver men jeg får lyst til det konstant og hvorfor er det egentligt at ens finger lugter efter onani

Svar:
Hej Pigen
Jeg tænker at det du oplever er meget almindeligt. Når man kommer i puberteten, bliver de fleste ret nysgerrige på onani, og det er hlet sikkert noget de fleste gør. Så der er ikke noget mærkeligt ved at du får lyst, og at du onanerer. Jeg tænker det er helt naturligt, og egentlig også en god og sund måde til at blive klogere på sin egen krop og lyst. Onani er ike skadeligt, så hvis du har lyst, er der ikke noget i vejen for at du bare bliver ved.
Grunden til at fingerene lugter efter onani, er at man får noget af det skedesekret på fingrende som der dannes ekstra meget af når man onanerer. Når det kommer på fingrene kan de godt komme til at lugte lidt, men det er på ingen måder farligt eller unaturligt.
Venligst Sarah