Onani
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hejsa!
jeg er en pige på 15 år, som gerne vil prøve at onanere, men jeg tør ikke. Jeg er sådan bange for det gør ondt. skal jeg bare kaste mig ud i det?

Svar:
Kære pige
Jeg kan godt forstå, at du kan være nervøs for, at det kan gøre ondt, når du onanerer første gang. Det vigtigste er, at du giver dig selv tid og ro til at slappe helt af, inden du går igang. Derefter er det en god ide at bruge tid på at undersøge og udforske din krop ved at røre ved dig selv og finde ud af, hvad der føles godt for dig. Du kan eventuelt læse den her guide til piger og onani.
Jeg håber, at du kan bruge mit svar.
Venlig hilsen
Lucia