Onani

brevkassespørgsmål

Onani

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Oprettet 5 år 3 måneder siden

Hey cyberhus det er bare fordi jeg har et spørgsmål er det normalt jeg hele tiden vil pille ved mig selv Og jeg piller ved mig selv tit (næsten vær dag ) og jeg ser porno engang imellem men det hjælper bare ikk er så liderlig hele tiden er det normalt eller plx håber i svare

Svar:

Hej med dig.

Det er helt naturligt, at man i din alder bliver mere interesseret i kroppen og begynder at onanere. Jeg vil forsøge at give dig en afklaring på, at det altså er helt normalt at få lyst i din alder - og i mange andre aldre.

Der er også rigtig mange, der ligesom dig ser porno. Selvom det kan være irriterende ofte at føle sig liderlig, så er det helt naturligt. Din krop udvikler sig rigtig meget lige nu og der er mange hormoner i kroppen, som kan gøre, at man hele tiden føler sig liderlig. Det vil nok aldrig stoppe, men det vil højst blive mindre med tiden, når du også vænner dig mere til at onanere.

Mit råd vil være bare at nyde den tid, som du er i lige nu. Det er helt okay at onanere også selvom du synes, at det er meget at gøre det hver dag. Det kan være fint at gøre op med dig selv, at det er helt okay at have de her tanker. Hvis du pludselig oplever, at det er gået over gevind og at du ikke kan være hjemme og hygge uden at onanere, så er du selvfølgelig meget velkommen til at komme og snakke med os her på Cyberhus i 1-1-chatten. Men som det er lige nu, så synes jeg, at du bare skal nyde de følelser, som du får og du behøver ikke være flov over at have det på den måde. Det er helt naturligt og noget, der rammer de fleste før eller siden.

De bedste hilsner
Signe M.

SigneMs billede
Signe fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål