Onani

brevkassespørgsmål

Onani

brevkassespørgsmål af
Jennifer
15 år
Oprettet 5 år 3 måneder siden

Hej jeg onanere tit men har aldrig fået en orgasme jeg har brugt dildo bruser finger pik tunge men intet virker jeg ser ofte porno når jeg har "sex" med mig selv jeg tænder på rigtig meget og har sex med drenge 1-5 gange om ugen men kan bare ikke få en orgasme. Har i nogle gode råd???.

Svar:

Hej med dig

Det lyder til at du gør en hel masse forskellige ting i din søgen efter en orgasme, og jeg kan godt forstå at du føler dig lidt frustreret over at det ikke sker.

Det er desværre meget forskelligt fra person til person hvad der kan give en orgasme. For nogen er det stimulering (berøring) af klitoris som giver orgasme, mens at andre kan få orgasme ved skede indtrængen (som f.eks. ved sex). Jeg tror mit bedste bud, er at du bruger noget tid på at prøve dig frem stille og roligt. Enten alene eller sammen med en kæreste som du føler dig tryg ved. At du slapper af er også en ret vigtigt for at få orgasme, og det lyder lidt til at du har ret travlt med at prøve en masse ting af?

Nogle gange når man har for travlt, så er det svært at stoppe op og virkelig nyde noget - og måske er det derfor at du har svært ved at få orgasme? Det kan også være at du har haft orgasme, men at du måske ikke helt ved hvad du skal mærke efter? Orgasme kan nemlig føles forskelligt, og det er sjældent på den måde som man ser det i f.eks. porno.

Så mit råd til dig må være at du prøver at slappe lidt af og prøve dig frem uden at bruge alle mulige hjælpemidler. Mærk efter hvad der føles rart uden at tænke at du skal nå et bestemt mål.

Jeg håber du kan bruge mit svar.

Venlig hilsen

Signe