Onanere
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej. Jeg er en pige på 14, og jeg er begyndt med at få mega meget lyst til sex, så jeg er begyndt at onanere. Er det normalt ar onanere som 14 årig?

Svar:
Kære dig,
Det er meget forskelligt fra person til person, hvornår man begynder at tænke meget på sex og onani. Nogle begynder før de er fyldt 10 år, mens andre måske ikke er så seksuelle væsner og måske slet ikke finder det interessant. Men det er helt normalt, at du begynder at have lyst til det, og der er intet forkert eller underligt i at onanere - hverken i din alder eller en hvilken som helst anden alder. Du kan læse en masse mere om sex og onani her
Jeg håber, du kan bruge mit svar!
Sophie