Onaner

brevkassespørgsmål

Onaner

brevkassespørgsmål af
Carl
13 år
Oprettet 5 år 4 måneder siden

Hej når jeg onaner så dagen efter jeg onanerer får jeg sår der svir når jeg røre hved dem og glansen ændre farve det skal lige siges at jeg tror jeg har forhudssnævring for forhuden kan ikke trækkes helt tilbage men det er mega irriterende for så kan jeg ikke onaner så meget og sårene er på inder forhuden altså når jeg trække forhuden tilbage så er sårene der

Svar:

Hej,

Hvis du har forhudsforsnævring kan det være derfor du får små sår. Så længe de heler af sig selv og der ikke går infektion i dem er der ikke noget farligt, men det er da godt nok træls for dig. Jeg tror måske jeg ville tage til din egen læge så lægen kan se om der er en behandling du kan få så det bliver bedre. Bedste hilsener

Maris billede
Mari fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål