okay eller ej?

brevkassespørgsmål

okay eller ej?

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hellow peeps:3 ehm.. ja, jeg er en pige på 16, og nu er jeg så træt af at være mig:s jeg har i en lang periode på snart et år, spist meget kontrolleret. jeg tæller kalorier, (dog ikke præsist, men sårn ca tal) og jeg tænker meget over hva jeg spiser. den ene dag i skolen, sku vi så regne vores BMI ud og alle i klassen lå på normal eller lidt overvægtig, men mit BMI lå på omkring de 17:s min lærer nåede ik at svare da folk sagde at jeg havde anoreksi, og siden da har de kaldt mig anoreksi barn osv, og de snakker virkli nedladende til mig :s jeg spiser ik ret meget til hverdag, og den sidste uge har jeg levet af ca 500 kalorier hver dag. en normal hverdags kost kan være: lidt havre grød til morgen, 50-100 g. agurk til middag, 2 små kartofler og en halv kylling fillet til aften.. det irritere mig at folk sir jeg har anoreksi, men .. hmm har jeg det? alle sir jeg har symptomerne men det mener jeg ik selv at jeg har..

Svar:

Hej

Jeg kan godt forstå at du synes det er rigtig irreterende at dine klassekammerater går rundt og kalder dig anoreksi barn. Det er rigtig godt, at du skriver ind til os, når du føler at der er noget der presser dig.

Min brevkasse handler om gode råd til mad og motion og derfor har jeg valgt at sende dit spørgsmål over til brevkassen "Når det gør ondt inderst inde", fordi jeg mener de bedre kan hjælpe dig med dit spørgsmål.

Du kan læse dit svar der i løbet af en uge..

Venlig hilsen

Eva