Obligatorisk
brevkassespørgsmål af
Sofie
13 år
Hej jeg er en pige på 13 år som gange vil have noget Sex legetøj men mine forældre må ikke hvide noget om det hvor dan for jeg fat i noget hilsen fra 13 år pige

Svar:
Hej pige 13 år
Mange tak for dit spørgsmål her i brevkassen.
Det er helt normalt, at man på et tidspunkt får lyst til at prøve nogle intime ting af med sig selv for på den måde, at kunne lære sin egen krop bedre at kende.
Det med sexlegetøj er lidt et problem, for butikker må ikke sælge sexlegetøj til unge under 16 år.
Så hvis du gerne vil variere onanien med "legetøj" så må du igang med at kigge efter andre muligheder.
Der er flere tråde her på Cyberhus, hvor unge deler erfaringer med hjemmelavet legetøj. Der er masser af muligheder, og du har måske allerede noget derhjemme, som kan bruges.
Det vigtige er at du finder noget, der ikke har er skarpt eller spids. Og så ellers gå stille og roligt frem.
Kig fx den her tråd, hvor flere kommer med forslag: https://cyberhus.dk/forum/seksualitet/sex-leget%C3%B8j
Mange hilsner Susan