nye slankepiller

brevkassespørgsmål

nye slankepiller

brevkassespørgsmål af
Anonym

Hej (: Jeg har lige læst om de nye slankepiller 'Alli', der snart skulle blive receptfri. Jeg er en pige på atten, der længe har forsøgt at smide de sidste kg, og er ved at blive lidt smådesperat. Jeg har hørt at pillerne skulle forhindre man optaget så meget fedt fra maden, er det korrekt? Jeg er i forvejen meget bevidst om kost og motion, men føler jeg har brug for et lille 'skub' for at tabe det sidste.

Svar:

Hej med dig

Tak for dit spørgsmål. Jeg kender ikke slankepillen "Alli". Jeg har sendt dit spørgsmål over til Iben i Sundhed og sygdom, fordi jeg syntes det er bedre at en læge svarer på dit spørgsmål. Du kan finde svaret inden for få dage..

Venligst

Else Marie