ny sport
brevkassespørgsmål af
Anonym
10 år
hej cyberhus jeg er en pige på 10 som mangler en sport. og jeg hved ikke hvilken jeg vil gå til. kan i hjælpe mig? hilsen lolland falster tøsen

Svar:
Hej Lolland Falster tøsen :)
Dejligt, at du gerne vil finde en sport at gå til, og jeg vil gerne prøve at hjælpe dig.
Sommetider har man sådan lidt en fornemmelse af hvad der kunne være skægt. For eksempel hvis man synes det er skægt at lege med en bold, så skal det måske være en sport, hvor der er en bold med. Det kunne være håndbold, fodbold, hockey, bordtennis eller noget andet.
Hvis du foreksempel godt kan li at røre dig til musik, så er der forskellige former for gymnastik.
Du kan også tænke på om du bedst kan li at være på et stort hold, hvor der er en masse andre børn, eller om du bedre kan li at der ikke er så mange børn.
Så jeg tror det første du skal prøve at tænke på er, hvad du synes er skægt at lave og så finde en sport der passer til det.
Jeg synes også du skal prøve at snakke med din far og mor om det, så kan de hjælpe dig med at finde ud hvilke sportgrene der findes der hvor du bor. Du kan også snakke med din idrætslærer, måske har han eller hun nogle gode ideer.
Håber du finder en sportsgren du synes er sjov..:)
Venlig hilsen
Else