Nu skriver hun sku' igen.. :S

brevkassespørgsmål

Nu skriver hun sku' igen.. :S

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej Sannie.. Nu skriver jeg skam igen.. Jeg undskylder.. Jeg har skrevet et nyt digt som jeg vil høre om du gider at give lidt respons på..? Enten er der sket en fejl eller hvad? Jeg kan ikke se om du har skrevet noget til de andre digte inde i skriveværkstedet..? Jaja.. Jeg har skrevet et nyt som jeg ligger ind og håber du vil give lidt respons på.. Knus Rødmis.. ♥♥..

Svar:

Hej Rødmis

Jeg har svaret på  et af dine digte.Håber, at du har set det.

Jeg kigger snart på dit nye digt. :-)

Mvh. Sannie - Bibioteksvejleder Cyberhus