nosser

brevkassespørgsmål

nosser

brevkassespørgsmål af
søren
16 år
Oprettet 6 år 1 måned siden

bliver ens nosser størere hvis man ikke ornanere i lang tid?

Svar:

Hej Søren

Godt spørgsmål :) Det kunne man jo godt tænke, at nosserne gør. Særligt når man hører udtrykket "tunge nosser", som jo nok betyder at man ikke har haft sex, eller onaneret længe.

Men altså. Nej, nosserne vokser ikke, selv om man ikke onanerer, i lang tid. Sædvæsken er trods alt en meget lille del, og det er ikke sådan at der bliver ved med at blive produceret mere og mere, hver eneste dag. Det gør der den første dags tid eller to, men når kroppen har opbygget den mængde sædceller og sædvæske, den skal bruge, så standser bliver der ikke fyldt mere ovenpå.

Mange hilsner
Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål