Nervøs

brevkassespørgsmål

Nervøs

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Jeg begynder at få tåre i øjnene, hvis jeg foreksempel skal fremlægge eller møder en helt ny person som jeg ikke måder. Jeg græder ikke på nogle måde, og min stemme er der ingen overgange i eller noget. Mine øjne løber bare lidt i vand. Det er Mega irriterende da folk kunne tro man græder over noget... Håber i kan hjælpe mig!

Svar:

Hej med dig..

Jeg tror lige dit spørgsmål er havnet i den forkerte brevkasse.:) Den her handler om hvordan rådgivningen fungerer.

Jeg har valgt at sende dit spørgsmål over i teenagebrevkassen, fordi jeg tror de kan give dig det bedste svar.

Du kan finde deres svar der inden for maks 10 dage.

Venlig hilsen

Niels Christian - Cyberhus