Mulighed for at flytte hjemmefra som 15 år?

brevkassespørgsmål

Mulighed for at flytte hjemmefra som 15 år?

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hey... Jeg er en pige på 15 år der har overvejet i et stykke tid at flytte hjemmefra. fordi at det ikke går godt med forældrene, vi skæntes ALTID bare om de mindste ting. Jeg har også kikket lidt på muligheden om plejefamilie men det ved jeg ikke rigtig om jeg kan holde til at skulle komme ud til nogle nye mennesker på den måde. Jeg har lige skiftet tilbage til den skole jeg gik på først fordi det ikke gik så på den jeg flyttede ud til, men det skal så siges jeg har det godt der nu, jeg har mange gode venner og veinder og dem elsker jeg over alt på jorden og vil aldrig miste dem! men mine problemer har været så store at jeg prøvede at tage livet af mig selv for ca en måned siden, de har været faldet lidt men nu er de kommet igen, bare meget større! Jeg går på et center for selvmordsforbyggelse en gang i ugen. Jeg vil meget gerne have hjælp, for jeg ved virkeligt ikke hvad jeg skal gøre!?

Svar:

Hej med dig

Jeg har valgt at sende dit spørgsmål over til brevkassen "Når det gør ondt inderst inde", fordi den her brevkassen handler om hvordan vores rådgivning fungerer.

Du kan finde deres svar inden for kort tid.:)

Venlig hilsen

Niels Christian - Cyberhus