Motion

brevkassespørgsmål

Motion

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

Hvor mange kcal forbrænder man hvis man cykler 10 km på 1 time

Svar:

Hej med dig!

Det er svært at sige præcis hvor mange kcal du vil forbrænde hvis du cykler 10 km på 1 time.

Hvor mange kalorier du forbrænder, handler ikke kun om hvor langt man cykler og hvor hurtigt. Din vægt og hvor du cyklede (om der var mange bakker osv.) har også stor betydning. Jeg har fundet denne her side hvor du kan prøve at teste kalorieforbrændingen. Der er deværre ikke nøjagtig en kategori der hedder cykling 10 km/t og man kan heller ikke indsætte noget om hvor man cyklede, men måske du kan bruge den endnu bedre næste gang du vil beregne din kalorieforbrændning.

Mange hilsner

Anne Marie