mormor mistet
brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
for 3 tre år siden mistede jeg min mormor hun døde af craft jeg elskede min mormor virkrlig højt hun var altid sød og jeg savner hende inderst inde og jeg har et priblem ved vrede og vrede plus tanken om mormor gør det vera end det er jeg ødelegger ting skriger og nogen gange får jeg stue rast

Svar:
Kære dig...
Det gør mig ondt med din mormor, man bliver rigtig vred når nogen dør fra en. Jeg var selv vred længe efter min bror døde. Det er svært, når folk man holder af pludselig er væk. Der er måske nogen ting man ikke har fået sagt... såsom jeg elsker dig og vil savne dig.
Men så er man nødt til at tro på, at de kan høre dig - når man tænker på dem. Min søn på 9 år sender tanker til min stedfar og lillebror - der begge døde for nogle år siden. Det syntes han hjælper. Du kunne evt. også tale med dine forældre om din vrede. Det gør måske, at de bedre forstår din vrede og den måde du reagerer på.
Kærlig hilsen
Charlotte