Mor Narkoman

brevkassespørgsmål

Mor Narkoman

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Min mor hun er narkoman og det har jeg det selføglig ikke godt med, for nogle år siden slog jeg hånden af hende og li' siden har jeg været i tvivl om det var rigtigt hvad synes du?

Svar:

Kære dreng 15 år

Jeg kan godt forstå du kommer i tvivl om dit valg. Jeg er dog ikke den rigtige til at svare på dit spørgsmål her i brevkassen om at miste.

Jeg har sendt dit spørgsmål videre til Denise og Marianne som svarer på spørgsmål i brevkassen ''ungdomsliv''. De vil svare på dit spørgsmål her i løbet af en uges tid.

De bedste hilsener
Charlotte