Mit underliv

brevkassespørgsmål

Mit underliv

brevkassespørgsmål af
Tilde
12 år
Oprettet 5 år 6 måneder siden

Hej, jeg er en 12 årig pige, som er virkelig nysgerrig på, hvor lang en 12 årig drengs pik er? Jeg skriver nemlig meget sammen med en dreng, som gør mig virkelig liderlig! Og vil bare så gerne vide det, for har jo aldrig set en 12årig pik!

Svar:

Hej Tilde

Jeg kan godt forstå du er nysgerrig. Det er helt naturligt at være det i din alder.

Du skriver at du har lyst til sex, og det tænker jeg faktisk også er meget almindeligt, i din alder. Jeg får alligevel lyst til at fortælle dig, at der kan være stor forskel på lyst til sex, og så faktisk at have sex. For selv om rigtig mange på din alder har lyst til sex, så er det faktisk ikke ret mange der kaster sig ud i det. Faktisk venter langt de fleste til de er 15-16 år eller ældre, før de har sex, første gang.

I forhold til det her med størrelsen på en 12-årig drengs pik, så er det ikke nemt at svare på. Nogle 12 årige drenge vil være i puberteten, og deres pik, vil være begyndt at vokse. En almindelig størrelse voksen pik er mellem 10-18 cm lang. Nogles pik vokser hurtigt, når de kommer i puberteten, så måske kan en 12 årig drengs pik, allerede være fuldt udvokset. Men der er lige så stor chance for at den kun er vokset meget lidt, eller måske slet ikke er vokset endnu. Og så kan det være den "kun" er 3 cm eller noget i den stil. Så ja, meget svært at sige noget om.

Mange hilsner
Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål