Mit træ bøjer til venstre

brevkassespørgsmål

Mit træ bøjer til venstre

brevkassespørgsmål af
Louie
15 år
Oprettet 1 år 4 måneder siden

mit hårde træ bøjer til venstre og har problem med at have sex med min gode guttermand. Hvad skal jeg gøre? plz hjælp

Svar:

Hej Louie,

Det lyder til, at du har det, der kaldes en "krummerik". Altså at pikken bøjer opad, nedad eller til siden, når den bliver stiv. I dit tilfælde er det så til siden. Hos de fleste bøjer pikken i et eller andet omfang, når den bliver stiv. Men hos nogle er krumningen så kraftig, at det bliver udfordrende at have sex. Og det er jo netop også hvad du beskriver.

Det bedste du kan gøre er derfor at tage et smut forbi din læge og få kigget på det. Når dit træ krummer så meget, at det giver problemer i forhold til at have sex (eller hvis træet har en krumning på mere end 30 grader), så kan du nemlig blive opereret for det. Det er ganske gratis, ganske ufarligt, og et meget simpelt indgreb.

For at lægen kan vurdere din situation og dit træ har han/hun brug for at se det i stiv tilstand. Hvis du ikke føler for at have hårdt træ hos lægen kan du også tage nogle billeder af dit træ hjemmefra, som du kan vise lægen. Hvis du selv tager billeder er det bare vigtigt, at du bruger noget ternet papir som baggrund for træet. Det lyder fjollet, jeg ved det godt, men det ternede papir hjælper lægen til at vurdere dit træs bøjning.

Hvis du gerne vil vide mere om krummerikken kan du læse om den hos Sexlinien.

Pøj pøj med det. Må dit træ snart stå lige igen!

Siv

Sivs billede
Siv fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål