Mit penishovede er rødt og hævet

brevkassespørgsmål

Mit penishovede er rødt og hævet

brevkassespørgsmål af
Fyr på 19 år
19 år
Oprettet 6 år 3 uger siden

Hej brevkasse For et par dage sidden begyndte mit pik hovede at høre ondt, og i går kigger jeg efter også fandt ud af den var meget rød og hævet. Jeg har rigtig ofte ubeskyttet sex med min kæreste, da hun er på p-piller. men de sidste Par dage har det gjort ond ber gang hun gav mig et blow eller når jeg skulle stikke den ind i hendes fisse Det er selve pik hovede og min forhud der er ømt, rød og hævet Kunne det være en køns sygdom? Plz hjælp mig

Svar:

Hej du!

Godt du skriver - det lyder bestemt ikke ramt.

Der kan være flere ting, som kan gøre at din penis er rød og hævet. Alt fra slid til infektion. Ud fra det du beskriver kan man ikke udelukke at det er en kønssygdom.

Det er derfor bedst at du ringer til din egen praktiserende læge i morgen og booker en tid så han/hun kan se på det. Det er med at få det opdaget, hvis det er noget der kræver behandling.

God bedring!

Med venlig hilsen
Sebastian, læge

SebastianUs billede
Sebastian har svaret på dette spørgsmål