Mistet skolecomputer

brevkassespørgsmål

Mistet skolecomputer

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 6 år 3 måneder siden

Hej :) Jeg er kommet ud i den situation, at jeg har mistet min skolecomputer som jeg fik udleveret af skolen jeg ved ikke om den er stjålet alt jeg ved er bare at jeg har mistet den, jeg må have mistet den inden jul, men da jeg har troet at den bare har ligget i min taske har jeg først fundet ud af det nu. jeg ved dog ikke om forsikringen dækker hvis man har mistet den, når jeg søger på det, kommer der kun links op med folks holdninger. Kan I hjælpe?

Svar:

Hej Anonym

Øv, hvor en ærgerlig situation, og det er et rigtig godt spørgsmål du stiller. Jeg kan desværre ikke give dig et klart svar.

Nogle skoler vil have en politik, om at det er forældrenes forsikring der skal dække, hvis computeren bliver skadet eller forsvinder. På andre skoler vil det være skolens egen forsikring. Det er umuligt at sige, hvordan det er på din skole. Der er ikke andet for end at få sagt det til dine forældre, og så få kontaktet skolen.

Det tænker jeg under alle omstændigheder er meget vigtigt. Hvis den bare er forsvundet, kan det jo være dine forældre ved hvor den er, og hvis den faktisk er stjålet, skal der måske laves en politianmeldelse?

Så skynd dig at få fortalt at den er væk, så der kan komme styr på tingene, og du kan få en ny, eller få fundet den igen.

Mange hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål