at miste

brevkassespørgsmål

at miste

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

hej Charlotte. jeg er igang med at lave en projektopgave. jeg valgte emnet "at miste". jeg ville hører dig om du ville hjælpe mig, med at få svar på nogle spærgsmål. jeg har selv været ude for at miste nogle, og det er utroligt hårdt. nu er mit spørgsmål så bare: hvorfor erd et så hårdt at miste? hulsen Julie hylleberg

Svar:

Kære Julie.

Selvfølgelig vil jeg hjælpe dig - du kan maile til mig på cdch@dlf.org. Så kan vi aftale nærmere.

/Carrlotte