mistanke om affære...

brevkassespørgsmål

mistanke om affære...

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år

Hej .. Jeg er en pige, som er meget fortvivlet. Jeg har en stærk mistanke om at min mor er min far utro, de har været sammen i 13 år. Min mor har tabt sig meget det sidste års tid, så har derved fået meget mere selvtillid, hvilket vi alle kan mærke herhjemme. Men på de seneste har mine forældre diskuteret ufatteligt meget, hvilket er gået udover mig og min lillebror. Jeg bygger min mistanke på, at jeg "kom til" at læse mine mors beskeder på hendes mobil. Deri havde hun skrevet til et ukendt nummer "kom og knep mig" osv. Personen har også skrevet tilbage, at det var træls hun brændte ham af i sidste øjeblik mm. Mine forældre havde også en gang holdt noget fest, hvor min far var gået tidligt i seng, hvor jeg så lå vågen i min seng, og kunne høre nogen kysse i stuen, og der var kun min mor, og manden, som jeg mistanker, min mor har en affære med ... Jeg har selvfølgelig ringet til manden, uden jeg har sagt noget, og mandens navn passer meget godt med, den mand min mor sad i stuen med dengang.. Her er så mit spørgsmål: Hvad fan... gør man i sådan en situation? Jeg ved ikke, om jeg tør og konfrontere min mor med mine mistanker, eller om jeg bare er helt ude på landet med det her, eller om jeg burde fortælle min far om det? - det skal siges at mine forældre er gået så langt, at min mor har bedt min far om at gå til pskolog, hvis de skulle fortsætte sammen, fordi hun mener han er meget jaloxi anlagt, dette vil jeg give hende delvis ret i, men jeg ved ikke om hun bare prøver og skyde hendes eget problem væk, og på den måde, gør min far til et problem?? - mine forældre har heller ikke fortalt mig, at min far er begyndt til pskolog, dette har jeg også "kommet til" at læse på deres beskeder til hiananden over mobil. Jeg er godt klar over det er forkert, men nu synes jeg bare det hele er endnu mere besværligt :-( - håber i har nogen gode råd, som jeg virkelig kan bruge, for jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre .. Den fortabte.

Svar:

Hej Den fortabte

Jeg kan godt forstå du er i tvivl om hvad du skal gøre for det er en svær situation du står midt i mellem dine forældre.

Jeg har valgt at sende dit spørgsmål over i brevkassen "Når det gør ondt inderst inde" fordi jeg mener de vil være bedst til at give dig svar. Du får svar indenfor en uges tid.

Mvh.

Niels-Christian