mine kostråd

brevkassespørgsmål

mine kostråd

brevkassespørgsmål af
Anonym
10 år

hej mit navn er marcus jeg har nogle kostråd som jeg gerne vil ofendligøre på cyberhus min mor er kok så hun ved hvordan man laver sund og fornuftig mad men dette er ikke en køgebog dette er kostrød 1:spis brød med masser af fiber og fulkorn (brød med fulkorns merket 2:spis fed fisk ver dag 3:spis mejeri producter med lavt fedt inhold 4:dyrk masser mostion kamsport er et godt rød 5:hvis du skal spise slik så lad ver med at tage slik med mget farvestoffer fx digdrobers så spis helere cocolade 6:køb økologisk håber rådene kunne bruges hilsen marcus

Svar:

Hej Marcus.

Tak for dine fine kostråd.

Dejligt at du vil dele dem med andre.

Vi har valgt at lægge dem op på Debatsiden, så dine råd bliver meget synlige. Og så andre også kan komme med kommentarer. Du kan se dem her og der er vist allerede en der har svaret dig.

Jeg tænker at du er heldig at have en mor, der ved hvordan man sammensætter sunde og fornuftige måltider.

Dbh Else Marie