mine fugle er døde

brevkassespørgsmål

mine fugle er døde

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

mine fugle er død jeg er ked af det vil du hjælpe mig

Svar:

Kære dreng 11 år...

Når man er barn knytter man sig meget til mange ting, en af dem er sit kæledyr.

Det gør mig ondt, at du har mistet dine fugle. Måske - måske kunne du "begrave" dem - og holde et lille ritual for dem. Så der bliver sagt farvel til dem på en pæn måde?

Du kommer til at kaste din kærlighed på nye dyr. Det er en del af os som danskere, at vi har hunde, katte og fugle samt gnavere. Måske er der lige en ny fugl eller fugle der venter på, at du kommer forbi og køber dem, giver dem en kærlig tid hos dig.

Jeg ønsker dig i hvert fald al mulig held og lykke i tiden, der kommer.

Kram
Charlotte