Min pik bøjer 90 grader nedad

brevkassespørgsmål

Min pik bøjer 90 grader nedad

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 11 måneder 2 uger siden

Hej, jeg skriver her ind fordi jeg spekulere meget over om jeg kan få sex i fremtiden Fordi den bøjer 90 grader nedad, så altså bare en ret vinkel basically. Og jeg er meget bange for om piger kommer til at dømme mig på det eller om jeg skal have en operation?

Svar:

Hej med dig.

Tak for dit spørgsmål. Jeg kan forstå du har noget skævhed af din penis som bekymrer dig. Jeg kan forstå den bøjer nedad.

Jeg kan sige, at vi ofte ser en hvis krumning hos mange, kun hvis det er et problem når penis er erigeret (stiv) kan det være nødvendigt at gøre mere. Du skriver ikke så meget om hvordan det er i erigeret tilstand. Hvis du ikke har problemer når erigeret og penis er nogenlunde lige, så synes jeg ikke man skal gøre mere. Hvis du har problemer i erigeret tilstand, vil jeg anbefale at du bliver set af din læge. Ingen du skal til lægen kan du evt tage et billede af din penis i erigeret tilstand så lægen kan se præcis hvordan det er, det kan være lidt svært at forklare. Jeg håber du kan bruge mit svar.

Med venlig hilsen Morten

MortenSs billede
Morten fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål