Min veninde.

brevkassespørgsmål

Min veninde.

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 13 år 1 måned siden

Hej, jeg har en rigtig godt veninde som har det meget svært for tiden. Hendes far gik og er hermed begyndt at stjæle deres ting, så hendes mor har meldt ham. Hendes farmor er rigtig syg og har cancer, og det har spredt sig så meget at det ikke kan reddes. Hun er rigtig nede. og jeg har prøvet at muntre hende op med alt det jeg har kunne, men intet hjælper. Jeg har meget svært ved at sætte mig ind i hvordan hun har det.. jeg håber i kan hjælpe. Hilsen Sm.

Svar:

Hej med dig

Jeg har sendt dit spørgsmålover til brevkassen "Når det gør ondt inderst inde" fordi den her brevkasse handler om rådgivningen i Cyberhus og hvordan den fungere.

Du kan finde svar på dit spørgsmål den for max 10 dage..

Venlig hilsen

Erroll